برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن گرلن عود اسنشیال زنانه و مردانه Guerlain Les Absolus d`Orient Oud Essentiel

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن گرلن عود اسنشیال زنانه و مردانه Guerlain Les Absolus d`Orient Oud Essentiel کد 12028 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن گرلن عود اسنشیال زنانه و مردانه Guerlain Les Absolus d`Orient Oud Essentiel 125 میل
نام تجاری:
9,300,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن گرلن عود اسنشیال زنانه و مردانه Guerlain Les Absolus d`Orient Oud Essentiel از گروه بویایی چوبی شرقی و کاکشن LES ABSOLUS D'ORIENT در سال2017 عرضه شده است و با نت های غالب عود، چرم  و نت های گرم و تند با رایحه ای گرم و تند مناسب استفاده در روزهای سرد سال است.

 گرلن عود اسنشیال رایحه ای گرم و تلخ اما بسیار منحصر به فرد دارد. ترکیبی بسیار رسمی و دلپذیر که با شیرینی کهربا آغاز شده و با عطر زعفران همراه می شود. پس از آن با اضافه شدن چوب عود تلخی و سنگینی کمی به رایحه افزوده می شود که با گذشت زمان از این تلخی کاسته شده و ترکیبی فوق العاده از عود و مشک برجا می گذارد. عطر گرلن عود اسنشیال کشمشکی جذاب بین شیرینی کهربا و زعفران و تلخی عود دارد که جلوه ای زیبا و رسمی به آن می دهد .عود استشیال که در سری لس ابسلوس دی اورینت کمپانی گرلن قرار گرفته چهارمین نسخه از این مجموعه است و در سال 2017 معرفی گردید. مجموعه عطر های لس ابسلوس را عطرهایی منحصر به فرد با رایحه ای مشترک بین زنان و مردان تشکیل می دهد که در شیشه هایی همسان تولید می شوند.
عطر مشترک گرلن عود اسنشیال با غلظت ادوپرفیوم و در حجم 125 میل تهیه شده و با ماندگاری و پخش بوی فوق العاده ای که دارد می تواند انتخابی هوشمندانه در فصول سرد باشد.

عطر گرلن بویس میستریوکس زنانه و مردانه Guerlain Bois Mysterieux از کاکشن و مجموعه LES ABSOLUS D'ORIENT و همگروه با  ادکلن گرلن عود اسنشیال است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مشترک زنانه و مردانه گرلن عود اسنشیال Guerlain Les Absolus d`Orient Oud Essentiel دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن گرلن عود اسنشیال زنانه و مردانه Guerlain Les Absolus d`Orient Oud Essentiel را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر و ادکلن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
125 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه پایه
عود ، رز ، زعفران ، چرم ، چوب سدر ، کندر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم